miercuri, 15 mai 2013

Persoanele nepotrivite

  "Ceva din mine plange dupa tine dar tot acel ceva zice ca asa'i mai bine" cel mai idiot sentiment e atunci cand te indragostesti de persoana "nepotrivita", eu cred ca nu exista asa zisele 'persoane nepotrivite' ....nu cel putin din punctul meu de vedere, adica n-am auzit pe nimeni spunand "M-am indragostit de persoana potrivita' poate ati auzit voi ,si daca as auzi pe cineva spunand asa ceva as intreba-o 'cum sti asta?' , fac pariu pe o Cola cu voi ca n-ar sti sa raspunda, sau cel putin nu cu argumente credibile ,bine structurate, si de aici pleaca logica mea , daca nu stim niciodata daca o persoana este chiar cea potrivita de unde stiim ca alta este cea 'nepotrivita', si totusi care e faza cu 'persoana nepotrivita'? pai, sa va zic teoria mea:
  Majoritatea obstacolelor de pe urma carora noi avem impresia ca am gresit persoana sunt puse acolo ca sa demonstram cat de mult vrem acea persoana si cat suntem in stare sa luptam pentru ea , dar noi in majoritatea timpului nu luptam ,o lasam balta,cum s-ar spune, spunand 'n-am ce face, m-am indragostit de persoana nepotrivita'
   Sfatul meu, haideti sa nu ne lasam asa usor batuti, vorba aia "incercarea moarte n-are" Pace

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu