marți, 14 mai 2013

Mottouri.

 Fiecare are macar cate un motto in viata , poate fi luat de oriunde , nu conteaza ca e luat de pe nu mai stiu ce pagina de statusuri sau e ceva ce ai auzit de la bunici/parinti cand erai mic .
  Eu am nici mai mult nici mai putin de 5:
  1. Just Breathe -mereu am zis ca e un sfat bun si ca orice ar fi "doar respira" si pastreaza-ti spreranta ,nu am auzit asta intr-un anumit loc , eram pe facebook, era cam 11 noaptea si eu butonam , nu umblu pe paginile pline cu statusuri dar mi-a aparut in news feed o poza pe care scria "just breathe" si de atunci mi-a placut ideea
2.Be the First.- e o chestie care imi da incredere in mine ,in mare parte o asociez cu "o voi face sau voi muri incercand" 
3.Just Smile- mereu am iubit sa zambesc , in orice situatie , oricand,oriunde, cu oricine ,eu zambesc ,e in mare parte starea mea naturala , nu imi place sa fiu sau sa arat monotona ,sictirita si fara pic de viata in ea, mereu am vrut sa eman o energie pozitiva si in mare parte vesela si in general datorita 'just smile" asta mi-a iesit.
4. O iubire ce nu risca nimic ,nu valoreaza nimic- mie mi-se pare foarte adevarat, adica daca nu risti nimic care mai este farmecul?
5. Ce nu te omoara te intareste- pe acesta in folosesc in 90% din timp si il spun mereu cand cineva mi-se plange orice situatie ar fi mereu cand vei vorbi cu mine iti voi spune "ce nu te omoara te intareste" recunosc ca la un momentdat devine enervant dar asta este adevarul , fiecare dezamagire sau pierdere iti intareste caracterul si te face mai puternic/a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu