marți, 14 mai 2013

Lucrurile ce ne poarta noroc

Cred ca toti avem anumite lucruri de suflet ,lucruri pe care le iubim, lucruri care ne ajuta , poate fi orice, o bratara ,o bluza, o melodie, ceva cu mare valoare sentimentala, ceva ce in opinia ta iti poarta noroc. Eu personal port mereu cu mine 2 lucruri , 1.un bandantiv cu cheia Sol, primita acum cativa ani de la mama mea  si 2. o bratara din plastic ,rosie ,pe care scrie "Have A Happy Day" aparent nu e cine stie ce ,dar pentru mine e un fel de talisman, am primit-o luna trecuta, de la un bun prieten ,in ziua cu simularea de examen la matematica , eram foarte speriata si tremuram de emotti , asa ca mi-a dat acea bratara ca sa prind curaj , stia ca el e una din singurele persoane care ma calmeaza asa ca mi-a dat bratara lui , ca obiect "antistres" prima data am crezut ca e o tampenie si ca nu va finctiona dar dubios a functionat , de cand o port am prins mai mult curaj si nu ma mai impacientez asa repede. Intelegeti ce spun/ nu prea a contat din ce material ,ce culoare , etc etc era , a contat ce simboliza, si cum am mai spus cred ca toti avem astfel de "talismate norocoase".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu