miercuri, 24 aprilie 2013

Povestea Inimii

      "Lumea fuge de cuvinte deja nimeni nu mai spune ce simte" ADEVARAT , am stat si am analizat in detaliu lucru asta si asa e,  toti fugim de ceea ce simtim , ne ascundem si n-avem puterea sa spunem ca il/o iubim....dar totusi de ce facem asta? din cauza orgoliului? sau din cauza ca ne e frica sa fim respinsi? Oricum ar fi....nu e bine, nu e bine sa ne ascundem in felul asta , nu am comis o crima , ne-am indragostit...multi le incurca ...pentru majoritatea e mai usor sa injure sau sa bata pe cineva decat sa se duca la el/ea si sa-i spuna "te iubesc" si dupa se intreaba de ce nimic nu e cum vor ei , simplu , nici nu are cum sa fie cum vor ei , minunile nu pica din cer din cer pica doar ocazii de acre majoritatea nu profita se gandesc "lasa o fac alta data" si dupa un timp isi dau seama ca...nu a mai existat o alta data

    Sfatul meu , daca nu incerci nu te plange pentru ce ar fi fost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu