marți, 23 aprilie 2013

Cuvinte fara rost



Cateodata un cuvant doare mai tare decat o palma...stiti ca asa e in general.M-am gandit sa vorbesc despre cuvintele involuntare pe care le spunem fara sa ne gandim cat de tare pot rani o persoana, te-ai gandit vreodata cum s-a simtit acea persoana aspura careia ai incercat sa faci o gluma sau un comentariu rautacios sau ai vorbit cu rautate?Nu, iti zic eu ca nu te-ai gandit , daca te-ai fi gandit nu ai mai fi facut-o....nu spun ca nu eu am facut asa ceva niciodata, din contra , am spus atatea fara sa gandesc , pentru mine erau nimicuri , mici "rautati " tipice mie dar pana intr-o zi cand m-am pus in pielea persoanei aspura aveam de gand sa fac o glumita si mi-am dat seama cat de prost m-asi simti...de atunci am ajuns sa ma gandesc de 2 ori inainte sa zic ceva .....
 Si inca o chestie , nu e prea strans legata de ceea ce am vorbit pana acum dar se apropie , stii momentul ala cand cineva te place dar tu nu ai nici o treaba cu persoana respectiva si incerci sa-l indepartezi cat mai repede, daca si pers
oana la care ti tu ar face la fel ca tine cum te-ai simti? Aiurea nu? De asta zic, poate va fi greu dar hai sa incercam sa fim mai amabili, cand cineva iti cere prietenia si tu nu vrei nu ii da ca raspuns "nu vreau lasa-ma in pace!" poti sa dai acelasi raspuns zicand "iti apreciez sinceritatea dar nu esti genul meu...imi pare rau , te rog nu te supara" iti garantez ca acea persoana ini va fi recunoscatoare pentru modul in care ai spus acel "nu" 
 Si daca te intrebi ce treaba am eu cu ce faci tu sau ce ma intereseaza pe mine , simplu , nu ma intereseaza efectiv dar incerc sa va zic ca nimeni pe planeta asta nu este superior , toti suntem egali si trebuie sa ne tratam ca atare, daca vrem sa fim iubiti si respectati si noi trebuie sa facem acelasi lucru la randul nostru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu